07 08 2012

One Direction:‎"The Only Way Is Up"

One Direction:‎The Only Way Is Up |  görsel 1

  ‎"The Only Way Is Up" bugün satışa çıkıyor. Çocuklara ait resmi bir film değil, bugüne kadar katıldıkları programlardan kesitler olan, grup hakkında bilgi veren bir tanıtım gibi bir şey. İzlemek için: Bölüm 1: http://www.youtube.com/watch?v=B_Xmrf5DbD4 Bölüm 2: http://www.youtube.com/watch?v=Am9OtYfpr60&feature=related Bölüm 3: http://www.youtube.com/watch?v=NokE3Ze0RhQ&feature=relmfu Bölüm 4: http://www.youtube.com/watch?v=MHgFIgs8IBE&feature=relmfu Bölüm 5: http://www.youtube.com/watch?v=Z-OGHOuIHjw&feature=relmfu Bölüm 6: http://www.youtube.com/watch?v=pI9qQ8pQaNs&feature=relmfu Bölüm 7: http://www.youtube.com/watch?v=WNvAQJd_4OE&feature=relmfu Son zamanlarda çekimleri yapılan film "The Only Way Is Up" değildi. Yeni film; tarihin en büyük 3D konser filmi Justin Bieber'ın "Never Say Never" filmi gibi olacak, One Direction buna benzer bir şey yapmayı düşünüyor. Harry bu konu hakkında: "Film heyecan verici olacak. Saçlarım gözünüze girebilir." Bir kaynak: "Bu bir konser filmi, belgesel ya da Monkees tarzı bir komedi olabilir." Amerikalı film uzmanları: "Eğer film "Never Say Never" kadar etkili, benzer bir şekilde yapılırsa oldukça para kazanabilirler." Bu iki filmden önce birde ITV tarafından yayınlanan "A Year In Making" belgeseli ve çocukların resmi UAN Tur DVD'si vardı.   Alıntıdır.   Şahsen ben çok sevindim ben ve diğer Directioner ler olmak üzere heyecanlıyız.Ancak film türkiyede viztona filan girermi bilemem...     ... Devamı

06 08 2012

Şablonum

Şablonum |  görsel 1

  Niall<3 Merhaba.Açıkcası bloğumdaki şablonu beğendim ve belirtmek istiyorumki aklıma böyle bir şablon yapmak hiç gelmedi..Yeni şablonumdan biraz bilgi vermek istedim one direction lu olucak:)Sizden bir şey istiyorum bloğuma giriyorsanız yorum yapıyorsanız lütfen one direction u seven ve benim fan blog olmadığım halde sürekli onların resimlerine koyacağım için beni eleştirmeyeck biriyseniz yorum yapın.Çünkü benim eskisi kadar sizinle uğraşacak zamanım yok.Kendimle bile uğraşacak vaktim yok.Zaten bloğa gei dönmem sizleri özlediğimden dolayı kaynaklanıyor.Umarım o eski güzel arkadaşlarım halen varlardır.... Devamı

06 08 2012

Hoşgeldiniz-Hoşgeldim

Merhaba.Bildiğiniz üzere blogcu eski haline geri döndü.Bunun için böyle bir yazı yazmak istedim.Blogcuya yeniden hoşgeldim-hoşgeldiniz.Açıkcası graphic te çok ilerledim bn bu zaman dilimi içeisinde çok iyi yerlere geldim ama en önemlisi hayatımın anlamlarını buldum one direction.... Her neyse zaten 3 paylaşımım vardı onlarıda sildim ve yeni bir sayfa açmaya karar verdim.Blogcu nun şablon kodları halen aynı ve ben yine şablon yapmaya üşeniyorum...Bu yüzden bir süre böyle idare edeceğim yani en azında yeni blogcuyu tanıyana kadar...Sizleri seviyorum sonra görüşürüz....                                                                           XXX Devamı

04 08 2012

Geri Döndük :D

                                                                               ...... Selam.....  Uzuun süredir yoktum değilmi blogcu şablonları gitmişti.Bloglara bakmak için geldiğimde yeniden döndüklerini duydum bende dönmeye karar verdim.Aslında değiştim örneğin artık 12 yaşındayım ve 4 aydır Directioner im bunlar gerçekten harika şeyler ve ben şu an blogcu ya ilk geldiğimdeki halim kadar heyecanlıyım umarım eskisi gibi oluruz sizleri seviyorum....... Devamı